“Er breekt een nieuwe tijd aan”. Zo voelde het voor me toen ik een paar weken geleden besloot een andere bedrijfsnaam aan te meten.
Hoewel ik de oude naam nog steeds goed vind, de steeds verder uitdijende creatieve diensten die ik verleen sloten steeds minder goed aan bij de missie van mijn bedrijf.
Ik heb het over Crystallize, Allround design & creative productions. Hoewel de slogan erop toeziet dat een enorme hoeveelheid diensten geleverd kunnen worden; de missie van dat bedrijf is toch meer de kristallisatie van “gasvormige ideeën naar solide producten“.
Video, illustratie en animatie zijn weliswaar creatieve producties, echt tastbaar wordt het bijna nooit. Het zijn, bijna altijd, pixels op een beeldscherm.
Daarom heb ik besloten om de marketing van mijn werk te splitsen. Crystallize bestaat nog steeds en gaat gewoon door met het werk dat het sinds 2004 met plezier en liefde doet.
Pixel Visuals krijgt z’n eigen speeltuin waardoor commerciële helderheid en focus ontstaat.
Hoewel er inhoudelijk op mijn bureau niet echt iets veranderd; Het voelt als een frisse start.
Dat is mooi nieuws Vincent! Veel succes man!