Ga naar de inhoud

De kleur van een studio

Een goede filmstudio heeft een aangewezen plek om films te maken. Om interviews te doen of om product-shoots te maken.Een essentieel onderdeel daarvan is dat er een donkere, zwarte, wand aanwezig is zodat mooie diepe contrasten kunnen worden bereikt. Vandaag heb ik de een-na-laatste wand onderhanden genomen om dat te… Read More »De kleur van een studio

stock footage

Het gebruik van “stock footage” is sinds jaar en dag de aangewezen manier om unieke shots toe te voegen aan een video. De beelden die je van verschillende sites kan downloaden worden ingezet om gaten in een film of commercial te vullen. Het gebruik van dergelijk materiaal scheelt vaak veel… Read More »stock footage

marktwerking

De eerste commercial van Pixel Visuals! Veel directer dan de reclame die op de markt te vinden is bestaat er bijna niet. De boodschap is duidelijk! Wie maakt me los! 🙂

Rise up!

De keuze voor een nieuwe bedrijfsnaam vervult me met hernieuwde motivatie om gewoon gave dingen te maken. Een zoektocht liep ten einde 🙂 Crystallize is dead, long live Crystallize!!

Pixel Visuals

“Er breekt een nieuwe tijd aan”. Zo voelde het voor me toen ik een paar weken geleden besloot een andere bedrijfsnaam aan te meten. Hoewel ik de oude naam nog steeds goed vind, de steeds verder uitdijende creatieve diensten die ik verleen sloten steeds minder goed aan bij de missie… Read More »Pixel Visuals